Бажаєте подавати заяву-розрахунок в електронній формі – укладіть договір з ФСС

Фонду соціального страхування України розповідає, що договір про подання електронних документів до Фонду укладається між страхувальником та робочим відділенням Фонду.

Дія договору поширюється на такі електронні документи:

  • заява-розрахунок за формою, що діє з 01.10.2018 року;
  • повідомлення про виплату коштів застрахованим особам.

Спосіб подання вищезазначених документів визначається страхувальником на добровільних засадах. Подання електронного документа відповідно до договору надає страхувальнику право не подавати відповідні документи на паперових носіях.

Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами і діє до закінчення строку дії посилених сертифікатів відкритих ключів.

Укладається договір у двох примірниках, по одному примірнику для кожної сторони, які мають однакову юридичну силу.

Перелік документів, які повинні надаватись для підписання договорів:

  • засвідчена копія свідоцтва про державну реєстрацію, або витягу, виписки;
  • засвідчена підписом копія паспорта (для ФОП);
  • засвідчена копія Посиленного сертифікату відкритого ключа (за наявності).

Примірний договір про подання електронних документів до Києво-Святошинського відділення управління виконавчої дирекції ФССУ у Київській області можна завантажити за нижченаведеним посиланням.

Завантажити примірник договору можна за посиланням.

Джерело : Фонд соціального страхування України

1000 Осталось символов